12/06/2025

Amicval

Associació de mitjans d'informació i comunicació valencians

La revista SAÓ arriba al número 500

Aquest mes de març la revista valenciana SAÓ, associada a l’AMIC, ha publicat el seu número 500. La publicació va néixer el 1976 com a iniciativa d’un grup de capellans i de laics cristians compromesos amb la cultura i la llengua.

 

La revista SAÓ és una publicació de periodicitat mensual, d’inspiració cristiana que intenta reflectir la problemàtica social, religiosa i cultural del País Valencià. En l’actualitat i des del 2010 el mitjà, dirigit per Vicent Boscà, ha patit dificultats, ja que l’any passat la Generalitat del País Valencià va retirar de la revista la seva propaganda institucional, i va rebre la cancel·lació de les subscripcions per part d’alguns ajuntaments.

 

Tot i això, la publicació es manté ferma i explica en l’editorial d’aquest número 500 que “estem ben orgullosos d’haver arribat fins aquí i tenim el compromís de continuar treballant. Tenim darrere la intel·lectualitat valenciana per a poder arribar fins al número 1.000” i aprofiten l’ocasió per agrair a tothom qui ha fet possible aquesta fita.

Show More
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.