28/04/2025

Amicval

Associació de mitjans d'informació i comunicació valencians

El Periòdic d’Ontinyent compleix 25 anys de vida

El Periòdic d’Ontinyent, mitjà associat a l’AMIC, compleix 25 anys. El 2 de desembre de l’any 1995 va sortir l’edició número 1 d’El Periòdic d’Ontinyent i el darrer dissabte ja van treure l’edició 1.332.  Des del mitjà han volgut donar les gràcies als seus lectors: “25 anys servint a la ciutat i a la comarca haveu estat vosaltres, els lectors que cada setmana ens haveu confirmat la vostra confiança i ens haveu convertit en un mitjà de comunicació de referència a la ciutat”.

L’any 2000 es va integrar dins del Grupo Zeta i en 2010 la capçalera es va desvincular del grup i va reprendre la seva autonomia amb una nova empresa, Proyectos de Comunicación Ontinyent S.L., actual propietària del rotatiu.

En l’actualitat, a més del periòdic setmanal, la informació utilitza també la plataforma web i, fonamentalment, les xarxes de Facebook (amb una comunitat amb més de 22.000 seguidors) i la d’Instagram (amb més de 6.500 seguidors). Els continguts digitals, sobretot audiovisuals, han donat pas a la creació de nous formats en forma de videonotícies o espais continuats com Ontinyent En Viu i el debat Club Barcella, entre d’altres.

 

Show More
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.