28/04/2025

Amicval

Associació de mitjans d'informació i comunicació valencians

Comunicat de l’AMIC de suport al Diari La Veu

Davant les actuacions de la Inspecció de Treball de València contra l’editora del Diari La Veu, un dels pocs diaris digitals editats cent per cent en valencià des de 2013 que és impulsat per una cooperativa de treball associat, a qui li ha arribat una Acta de liquidació/infracció de seixanta-dos mil euros exigint quotes de la seguretat social de cinquanta-vuit columnistes externs o col·laboradors freelance, l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) vol mostrar la seva sorpresa davant d’aquest “procediment poc habitual” en el sector dels mitjans de comunicació d’aquest país, ja que la immensa majoria d’empreses  i autònoms editors de mitjans d’informació tenen, a més a més de la relació laboral amb els treballadors de les seves redaccions i estructura organitzativa, col·laboradors externs i freelances. Una figura imprescindible que enriqueix la informació en els mitjans.

Show More
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.